SPRZĘT SPORTOWY

WYPOSAŻENIE SIŁOWNI

WYPOSAŻENIE HAL SPORTOWYCH

WYPOSAŻENIE BOISK I STADIONÓW

  Start » Katalog » Regulamin
  
Regulamin

 

I. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy SPORT PLUS działający pod adresem www.sportplus.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży sprzętu sportowego oraz sprzętu turystycznego. Właścicielem sklepu jest Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SPORT PLUS mgr inż. Szymon Niepsuj, prowadzące działalność gospodarczą, z siedzibą w Myślenicach przy ul. Słowackiego 75a.

Nr REGON: 351402360, NIP 681-145-33-42. Podstawa działania: Wpis nr 421/98 z dnia 15.09.1998 do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Myślenice.

Adres do korespondencji:
P.U.H. SPORT PLUS
ul. Słowackiego 75a
32-400 Myślenice


Firma SPORT PLUS prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Polski oraz sprzedaż bezpośrednią poprzez sklep stacjonarny w Myślenicach.
Kontakt z obsługą sklepu jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz w soboty w godzinach od 9.00 do 14.00.
Korzystanie z serwisu www.sportplus.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad dotyczących prywatności sklepu SPORT PLUS.

II. Oferta

Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Zespół pracowników sklepu SPORT PLUS, dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością. Zdjęcia produktu mają jedynie charakter informacyjny i w szczególnych wypadkach mogą różnić się od aktualnie dostępnego produktu.

W przypadku niewykluczonej zmiany ceny produktu lub niektórych parametrów technicznych, nasz pracownik jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania Klienta (za pomocą poczty elektronicznej, telefonu bądź komunikatora internetowego) i umożliwienia wycofania zamówienia.

Sklep SPORT PLUS zastrzega sobie prawo do powodowanego zjawiskami niezależnymi, wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronie internetowej. Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której z przyczyn obiektywnych, zamówionego towaru nie będzie w magazynie, Klient jest bezzwłocznie informowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru na inny, dłuższym czasem realizacji lub rezygnacją z zamówienia.

 

III. Zamówienie i zapłata

Zamówienia można składać na 3 sposoby:
1. Poprzez sklep internetowy www.sportplus.pl
2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@sportplus.pl.
3. Faksem na numer: 12 274 06 57.

Korzystanie ze sklepu internetowego www.sportplus.pl jest możliwe w sytuacji, gdy Użytkownik dysponuje następującym wyposażeniem:
- komputer klasy PC, lub urządzenie przenośne wyposażone w system operacyjny i umożliwiające połączenie z internetem;
- szerokopasmowe łącze internetowe; 
- przeglądarka internetowa obsługująca standardy HTML, JavaScript oraz CSS;
- uruchomiona obsługa plików Cookies;
- aktywne konto poczty elektronicznej.

Kupujący obowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail (dotyczy zamówień składanych na stronie sklepu), pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia.

Firma SPORT PLUS nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Wówczas, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi, pomniejsza się o koszty wysyłki (dotyczy przedpłaty na konto).

Do każdej przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny lub faktura VAT, stanowiące w równej mierze dokument uprawniający do korzystania z praw gwarancji, reklamacji lub zwrotu towaru.

P.U.H. SPORT PLUS wystawia faktury VAT na życzenie Klienta. Aby ją otrzymać należy podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiednie pole, dopisać w uwagach lub poinformować o tym obsługę sklepu, podając jednocześnie dane firmy. Brak informacji o woli otrzymania faktury VAT oznacza, iż Klient akceptuje paragon fiskalny.

Nasze konto bankowe: 35 1240 5051 1111 0000 5230 9083
Bank PEKAO SA
SWIFT banku: PKOPPLPW

Klient ma możliwość w obecności spedytora (dostarczyciela), sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny niezbędny do uznania reklamacji.

 

IV. Realizacja zamówień, wysyłka towaru.

Produkty z adnotacją "Wysyłka w ciągu 24 godzin".
Produkty znajdują się w magazynie głównym. Jeśli zamówienie wpłynęło i zostało potwierdzone wraz z płatnością do godziny 11.00 - towar zostanie wysłany w ciągu 24h.

Produkty z adnotacją "Wysyłka w ciągu 48 godzin".
Jeśli zamówienie wpłynęło i zostało potwierdzone wraz z płatnością po godzinie 11.00 - towar zostanie wysłany w ciągu 48h

Produkty z adnotacją "Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni".
Produkt znajduje się poza magazynem głównym, czas sprowadzenia do magazynu i wysyłki wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Produkty z adnotacją "Oczekujemy na dostawę".
Spodziewana jest kolejna dostawa towaru. W celu ustalenia czasu dostawy prosimy o kontakt z naszym handlowcem.

Produkty z adnotacją "Na zamówienie".
Produkt dostępny na zamówienie. W celu ustalenia czasu realizacji prosimy o kontakt z naszym handlowcem.

Produkty z adnotacją "WYPRZEDAŻ - sprawdź dostępność!".
Dostępne są ostatnie sztuki danego towaru. W celu potwierdzenia dostępności prosimy o kontakt z naszym handlowcem.

 

V. Przywileje klientów.

1. Prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni.
Klient zawierając umowę na odległość, w myśl ustawy (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.) może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej w terminie 10 dni licząc od daty dostarczenia przesyłki.

2. Reklamacja w czasie objętym gwarancją.
Reklamacja towaru w czasie objętym gwarancją, sprowadza się do zgłoszenia obsłudze sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu wraz formularzem reklamacyjnym na adres firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
W przypadku produktów firmy Puma, towary podlegają gwarancji tylko w przypadku reklamacji przedsprzedażnych i wad fabrycznych. Pozostałe warunki gwarancji, pozostają bez zmian.

3. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową
Reklamację wynikającą z niezgodności towaru z umową, rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Kolejnym etapem jest wysłanie na adres firmy, towaru w niezmienionym stanie wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.

4. Wymiana towaru
W przypadku, gdy rozmiar towaru wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany towaru na prośbę Klienta. Koszty zwrotu i ponownej wysyłki pokrywa kupujący.

Niezależnie od powodu odesłania towaru, kupujący jest obowiązany do demontażu (produkty wielkogabarytowe) i zapakowania towaru w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport. Do przesyłki należy dołączyć oryginalny paragon, bądź kopię faktury.

VI. Ochrona danych osobowych: polityka prywatności i polityka plików cookies.

Dokonując rejestracji w sklepie SPORT PLUS, Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy adresowej.

Firma SPORT PLUS daje gwarancję przestrzegania zasad Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r oraz gwarancję nieudostępniania ich innym osobom fizycznym i prawnym.

W czasie wizyty na stronie internetowej sklepu Sport Plus, w sposób automatyczny gromadzone są pliki cookies (pliki tekstowe zapisywane na komputerze Użytkownika). Ich rolą jest gromadzenie informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu przez użytkownika. 

Sklep korzysta również  z Google Analytics, serwisu analityki internetowej udostępnionego przez Google Inc.

Google Analytics gromadzi pliki cookies stanowiące informacje dotyczące oglądalności stron internetowych oraz profilu systemowego użytkownika (włącznie z jego adresem IP). Informacje te są przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią. Gromadzone informacje używane są przez rzeczoną firmę do tworzenia raportów nt ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z Internetu.

Powrót


Koszyk
... jest pusty
LiveChat
LiveZilla Live Chat Software
Reklama
Sport Plus na Facebooku
Nowości
Producenci
O firmie
Kontakt

Dane firmy:
P.U.H. "SPORT PLUS"
ul. Słowackiego 75a
32-400 Myślenice
NIP: 681-145-33-42
REGON: 351402360
(więcej)

Dział sprzedaży:
tel. 12 274 06 55
kom. 607 850 214
e-mail: sklep@sportplus.pl

Dział handlowy
Zapytania ofertowe:
tel. 12 274 06 56
tel. 12 274 06 59
fax. 12 274 06 57
kom. 603 203 268
e-mail: oferty@sportplus.pl

Osoby kontaktowe:
(kliknij)

Jeśli chcesz otrzymywać builetyn sportowy, dodaj swój e-mail!
SportPlus - zeskanuj i zapisz kod QR ! Internetowy sklep sportowy w Twoim telefonie
SPORT PLUS Szymon Niepsuj
www.sportplus.pl -

internetowy sklep sportowy, wyposażenie boisk i obiektów sportowych, hal, siłowni, szkół


© 1998-2014  SPORT PLUS Szymon Niepsuj. Wszelkie prawa zastrzeżone.
18073607 wywołań od 17 lipiec 2003